Produktų ar paslaugų pardavimai

Ar Jūsų įmonei teko patirti tokį laikotarpį, kuomet Jūsų produktų ar paslaugų pardavimai strigo lyg užburti? Kokia tuomet sitiuacija buvo/yra Jūsų kolektyve, kaip su darbuotojų nuotaikomis? Ir, atrodo, dedate visas pastangas, o pasaulis, lyg būtų prieš Jus nusiteikęs?

Ką daryti, kad Jūsų kompanija nepatektų į tokias situacijas, kokį vadovavimo, motyvacijos modelį pasirinkti? Kaip sustyguoti įmonės pardavimų modelį taip, kad įvairiomis rinkos sąlygomis pardavimų procesas būtų kontroliuojamas?

Darius Radkevičius – verslininkas, verslo konsultantas, paskaitas skaitantis ne tik Lietuvoje, bet ir Azijoje, atsakys Jums į šiuos klausimus.

Jei Jums svarbus Jūsų įmonės pardavimų augimas, jei rūpi darbuotojų motyvacija ir gerovė, kviečiame Jus į seminarą “Kaip pritaikyti tinklinio marketingo sprogstamąjį pardavimų modelį klasikinėms organizacijoms” su verslo konsultantu Dariumi Radkevičiumi.

Platesnė informacija čia

You Might Also Like

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *