SEO optimizacija ir turinio marketingas: ta pati suknelė tik kita panelė?

seo optimizacija paieškos sistemoms
seo optimizacija paieškos sistemoms

Faktas: turinio marketingas padeda užimti geresnes pozicijas paieškos sistemose. Būtent dėl šio šio fakto žinojimo ir masiško SEO strategijų kūrimo, tai yra bene vienintelė tiesa, kurią pripažįsta kai kurie verslininkai ir tokiu būdu praleidžia galimybę išnaudoti visus turinio marketingo privalumus. Be to, turinio marketingas labai dažnai laikomas SEO  optimizacija paieškos sistemoms. Bet ar tikrai tai vienas ir tas pats?

SEO optimizacija paieškos sistemoms – tai veiksmai, kurių imasi įmonės, norėdamos, kad jų internetinė svetainė atsidurtų kuo geresnėse Google sistemos paieškos rezultatų pozicijose, kurios garantuoja didesnį svetainės lankomumą ir efektyvumą. Tuo tarpu, turinio marketingo tikslas – esamų ir potencialių klientų problemų sprendimas, informacijos skleidimas, įvaizdžio ir teigiamos reputacijos kūrimas bei klientų pritraukimas į turimus kanalus.

Google aukščiau reitinguoja tas svetaines, kuriose gausu aktualaus, naudingo, o svarbiausia skaitomo turinio. Taigi, šioje vietoje SEO ir turinio marketingas eina kartu, tačiau turinio marketingas yra tik dalis visos SEO strategijos. Didžioji dalis šio darbo yra techninė – tai raktinių žodžių ar frazių analizė, programavimo darbai ir pan. Kita vertus, negalima svetainės turinio kurti vien todėl, kad užimtumėte geresnes pozicijas paieškos sistemoje. Kai kurie „specialistai“ teigia, kad pakanka kurti blog‘ą ir viskas bus gerai, svetinė atsidurs gerose Google sistemos paieškos pozicijose. Netiesa! Rašyti apie bet ką ir bet kaip nepakaks. Google sistema vertina aktualų, įdomų, unikalų ir skaitomą turinį. Svetainės turinys, kuris visiškai neatsižvelgia į vartotojų poreikius ir nėra personalizuotas skirtingoms pirkėjų charakterio ypatybėms, bus neįdomus ir neskaitomas. Beje, teksto aktualumas svarbus ir SEO straipsniams, seniai praėjo tie laikai, kai SEO straipsniai galėjo priminti antrokėlio rašinėlį ir teikti naudos.

Taigi, svarbu atminti, kad, norit užimti pakankamai geras vietas paieškos sistemų rezultatuose, būtina turėti optimizuotą SEO, o kad būtų kam optimizuoti SEO, reikalingas kokybiškas ir skaitomas turinys. Šios disciplinos žengia koja kojon, tačiau tarp jų negalima dėti lygybės ženklo. Kita vertus, pasirinkti tik vieną ar kitą taip nėra protinga.

You Might Also Like

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *