Kūno kremas – priemonė, kurią orams atvėsus teks išsitraukti iš tolimiausių vonios spintelės kertelių

Orams sparčiai vėstant pats metas pasirūpinti ne tik veido, bet ir kūno oda. Vėlyvą rudenį ir žiemą reikėtų nepamiršti naudoti priemonių, kurios giliai drėkina odą ir gerai apsaugo ją nuo šalčio. Po maudynių tinkamai sudrėkinusios, pamaitinusios odą, ją apvilksite tarsi dar vienu papildomu drabužiu, tad nebus baisus nei šaltas vėjas, nei žemiau nulio nukritusi temperatūra.

Taigi, išsamiau papasakosime apie du pagrindinius kūno odos priežiūros etapus – prausimą ir drėkinimą.

Pagrindinės odos prausimo taisyklės

Prieš naudojant bet kokias kosmetikos priemones odą būtina švariai nuprausti. Maudynių metu pašalinami nešvarumai, prakaitas ir kt. Kartais jau vien po dušo procedūrų oda tampa švelnesnė, minkštesnė, gaivi.

Kokios priemonės tinka odai prausti? Paprastas muilas kūno odai nelabai tiks, nes jis ardo apsauginį sluoksnį ir tiesiog daro žalingą poveikį jautriai odai. Geriausia rinktis prausiklius, turinčius sudėtyje odą drėkinančių, maitinančių aliejų. Puikiai tinka specialūs dušo aliejai, kurie greitai drėkina odą ir nepalieka lipnaus sluoksnio. Dušo aliejus patariama rinktis, jei dėl laiko stokos nenorite ar nemėgstate naudoti kūno kremo.

Kodėl netiks labai karštas vanduo? Karštą dušą, ypač kai namuose vėsiau, mėgsta daugelis, tačiau piktnaudžiauti juo nereikėtų. Per ilgai lepinantis karštu dušu suardomas natūralus odos riebalų sluoksnis, oda parausta. Todėl geriausia maudytis nusireguliavus drungno vandens srovę.

Kodėl maudytis reikėtų ne per dažnai? Dažnai prausiantis oda sausėja, sutrūkinėja, pradeda pleiskanoti, gali padidėti infekcijų, alergijų rizika, oda greičiau sudirgsta, tampa jautresnė aplinkos poveikiui, audiniams, skalbimo priemonėms ir kt. Todėl po dušu praustis reikėtų ne dažniau kaip kartą per dieną, o vonios malonumais pasilepinti užteks 1–2 kartus per savaitę.

Kaip šluostyti odą? Išsimaudžius odą rankšluosčiu reikia ne intensyviai trinti, bet lengvai glausti, glostyti. Intensyviai trinant odą galima pažeisti viršutinį jos sluoksnį.

Pagrindinės odos drėkinimo taisyklės: būtina priemonė – kūno kremas

Jei neturite, būtinai įsigykite kūno kremą. Ypač vertingas kūno kremas, kuris praturtintas įvairiais sviestais, pavyzdžiui, kakavos, sviestmedžio ir pan. Kūno kremai, sudėtyje turintys įvairaus augalinio sviesto, puikiai įsigeria į gilesnius odos sluoksnius. Kūno kremą naudojant reguliariai, oda tampa lygi, švelni, subalansuojamas jos drėgmės lygis. Tiesa, yra viena sąlyga: geriau kūno kremu tepti drėgną odą, geriausia – po maudynių duše.

Storesniu kūno kremo sluoksniu nepamirškite patepti rankų ir kojų. Kodėl svarbu drėkinti rankų ir kojų odą? Būtent šių kūno dalių oda turi mažai riebalinių liaukų ir jai reikia intensyvesnio drėkinimo. Beje, visai nebūtina atskirai pirkti rankų ir kojų (pėdų) kremų: visiškai užteks vieno kokybiško kūno kremo, kuris palepins ir rankas, ir pėdas.

Kokių dar procedūrų ir priemonių reikėtų nepamiršti?

Kūno šveitimas. Kartą per savaitę rekomenduojama naudoti kūno šveitiklius. Jie padeda pašalinti negyvas odos ląsteles, todėl geriau įsisavinamas kūno kremas ir visos jame esančios vertingosios medžiagos.

Kūno masažai. Masažai – labai vertingi. Juos galima atlikti tiek namuose, tiek ir kreiptis į profesionalus. Masažas turi daugybę naudų ir privalumų: padeda atsipalaiduoti, gerina odos būklę, stangrina ją, padeda atsikratyti toksinų, mažina apimtis, gydo celiulitą ir t. t.

Kitos grožio procedūros. Nepamirškite pasirūpinti ir plaukais, lūpomis, veido oda. Plaukams naudokite kaukes, serumus. Šaltuoju metų laiku rankinėje visuomet turėtų būti kokybiškas lūpų balzamas. Veido odą apsaugoti padės kremai, kurių vienas iš sudėtinių komponentų – hialurono rūgštis.

Vanduo. Vien kosmetika trokštamo efekto nesuteiks, jei odos nedrėkinsite iš vidaus. Tad gerkite pakankamai vandens. Nepamirškite, kad kava ir arbata netinka, nes turi kofeino, tad dažniau rinkitės ne karštuosius gėrimus, bet paprastą vandenį.

You Might Also Like

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.