Ar Jūsų įmonei teko patirti tokį laikotarpį, kuomet Jūsų produktų ar paslaugų pardavimai strigo lyg užburti? Kokia tuomet sitiuacija buvo/yra Jūsų kolektyve, kaip su darbuotojų nuotaikomis? Ir, atrodo, dedate visas pastangas, o pasaulis, lyg būtų prieš Jus nusiteikęs?
Ką daryti, kad Jūsų kompanija nepatektų į tokias situacijas, kokį vadovavimo, motyvacijos modelį pasirinkti? Kaip sustyguoti įmonės pardavimų modelį taip, kad įvairiomis rinkos sąlygomis pardavimų procesas būtų kontroliuojamas?
Darius Radkevičius – verslininkas, verslo konsultantas, paskaitas skaitantis ne tik Lietuvoje, bet ir Azijoje, atsakys Jums į šiuos klausimus.
Jei Jums svarbus Jūsų įmonės pardavimų augimas, jei rūpi darbuotojų motyvacija ir gerovė, kviečiame Jus į seminarą “Kaip pritaikyti tinklinio marketingo sprogstamąjį pardavimų modelį klasikinėms organizacijoms” su verslo konsultantu Dariumi Radkevičiumi.