Kaip parašyti gerą SEO straipsnį su ChatGPT

Dirbtinis intelektas pasibeldė ir į SEO tekstų rinkos duris. Ir su dideliu trenksmu. ChatGPT yra naujas „chatbotas“, kuris labai neblogai įvaldė lietuvių kalbą ir gali rašyti tikrai kokybiškus tekstus. Kaip į tai sureagavo Google? Paskelbė, kad netrukus paleis savo „chatbotą“ Bardą. Taip pat pareiškė, kad jiems nesvarbu, kokiu būdu buvo paruoštas turinys, svarbiausia – kokybė ir nauda vartotojui. Be to ChatGPT rašo 100 proc. unikalius tekstus. Jokių problemų su Google nebus, nors tekstuose ir galima įžiūrėti tam tikrų specifinių klišių ir struktūros panašumų.

Kaip parašyti SEO straipsnį su ChatGPT, kad jis būtų geras, o ne šiaip frazių ir žodžių kratinys? Pateiksime keletą patarimų.

1. Sugalvokite 3-5 klausimus, kuriuose būtų raktiniai žodžiai. Tai bus jūsų vidinės pastraipos pavadinimai (H2). Tada klausimą po vieną įveskite į ChatGPT langą, kad ir kur jį naudotumėte. Klausimai turėtų būti gana skirtingi, kad tekstas būtų kuo skirtingesnis. Vėliau galėsite keitalioti atsakymus ir jų eiliškumą.

2. Paprašykite parašyti įžangą straipsniui. Paminėkite, apie ką bus straipsnis – jūsų raktinius žodžius.

3. Jei nepatiko sugeneruota teksto versija, pabandykite užduoti jam kitą toną. Po tekstu įveskite paliepimą padaryti tekstą linksmesnį, moksliškesnį. ChatGPT perrašys tekstą pagal jūsų pageidavimą, tik gali kartais persistengti…

4. Jei manote, kad atsakymas yra nepilnas, arba norėtumėte daugiau teksto, parašykite paliepimą „pratęsk tekstą“ ir ChatGPT parašys dar keletą sakinių.

5. Leiskite sugalvoti antraštę jūsų rašomam tekstui. Tiesiog liepkite sugalvoti antraštę naudodami tam tikrą raktinį žodį arba frazę.

6. Galima paprašyti palyginti duomenis skirtingose šalyse arba esant skirtingoms situacijoms. ChatGPT tai padaro gana aptakiai, tačiau įdomiai.

7. Paprašykite, kad ChatGPT sugeneruotų straipsnio pabaigą. Jei variantas netinka paprašykite perrašyti naudojant tam tikrus raktinius žodžius.

ChatGPT neatskleis konkrečių šaltinių iš kurių jis ima informaciją, todėl šį analitinį darbą teks padaryti patiems. Taigi, citatas ir skaičius patikrinti reikia asmeniškai.

Kai pasikalbate su dirbtiniu intelektu, lieka tik surinkti viską į teksto redaktorių ir peržiūrėti. Kartais pasitaiko elementarių klaidų, todėl perskaityti būtina. Taip pat reikia įterpti numatytus raktažodžius ir straipsnis paruoštas.

Jei rašote 300 žodžių straipsnį, užtruksite apie 15-20 minučių. Tai tiek pat laiko, per kiek jį parašytumėte patys. Bet 15-20 minučių truksite ir 700 žodžių straipsniui, o tai jau didelis privalumas, nes sutaupysite labai nemažai laiko.

ChatGPT yra tik vienas iš chatbotų, kurį finansuoja Microsoft. Netrukus rinkoje pasirodys Bartas – Google chatbotas, neabejojama, kad bus dar daugiau bandymų atsiriekti dalį rinkos. Konkurencinėje kovoje paaiškės, kuris įrankis yra geriausias. Beje, jis kol kas nemokamas, bet jau dabar pradėta siūlyti ir mokamą versiją, kuri kainuoja 20 dolerių per mėnesį. Jei nuolatos dirbate su daug tekstų, tokia suma atsiperka parašius vos vieną straipsnį. Labai laukiame komercinio varianto patobulinimų, nes tai turės įtakos visiems SEO straipsnių rašytojams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *